Omejeno osebno poslovanje s strankami

Spoštovani obiskovalci in stranke Občine Trbovlje

Zaradi slabega epidemiološkega stanja in vezano na prizadevanja, da se okužbe s koronavirusom čim hitreje zamejijo, vas obveščamo, da bomo z dnem 18. 11. 2020 na Občini Trbovlje

omejili osebno poslovanje s strankami.

Stranke lahko zadeve urejajo preko navadne oziroma elektronske pošte ali po telefonu (vsi kontaktni podatki zaposlenih so objavljeni na povezavi spodaj), osebno pa le izjemoma, ko je to nujno oziroma, ko to zahteva uradni postopek. Vstop v uradne prostore Občine v času uradnih ur bo v nujnih primerih možen samo po predhodnem naročilu na spodaj navedene kontakte.

Telefonski imenik in e-naslovi zaposlenih so dostopni na povezavi (klik).

E-pošta vložišča: obcina.trbovlje@trbovlje.si

Občina Trbovlje (centrala): 03 56 34 – 800

Do preklica je zaprta tudi občinska blagajna. Prav tako do konca meseca novembra ne bo možen prevzem paketov za novorjenčke (paket se lahko prevzame do 6 mesecev po rojstvu otroka, zato je skrb, da bi ostali brez paketa, odveč).

Prosimo vas, da v kolikor je mogoče, plačilo upravnih taks opravite:

 brezgotovinsko – z UPN obrazcem ali

 z elektronskim nakazilom – prek spletne banke

Navodila za plačilo uprave takse se nahajajo na povezavi (klik).

Naveden način poslovanja Občine Trbovlje velja do preklica, o spremembah vas bomo obvestili preko medijev.

Zahvaljujemo se vam za razumevanje. Ostanite zdravi!

Občina Trbovlje

© 2015 Novičarski portal Sr(e)čno Trbovlje

Scroll to top